PISMO DRAGOJ NAJDRAŽOJ


Draga najdraža moja,

došlo je ono vreme kada jesen počinje da opija mirisima, kada polako počnu  da se naslanjaju na nas neka blesava,depresivna raspoloženja kao pijanac na tarabu i kada ti se iz čista mira zaplače. Dok ti pišem ovo   pisamce a reči povezujem nišavskim vetrom poput repa zmaja, želim da ti kažem ono što već znaš:

trebaš mi, najdraža moja, kao retko kada do sad.Ne umem da ti kažem koliko. U mom svetu ti si merna jedinica za ljubav a tvoj osmeh jedinica za merenje mog raspoloženja. Trebaš mi jedina da nekako isplivam kraj septembra i oktobar – kao što znaš i sama, u ovo vreme me razbijaju mirisi detinjstva – ajvara, zadimljenih kućeraka, podruma – ali i smrti.

Nikada zemlja tako strašno, tako teško ne miriše na trulež i smrt nego tada.Tada vetrovi iz daljina donesu nervozu u grudima i onda mi pritrebaš kao deo tela,nikako drugačije.

Stoga,draga najdraža moja,pojavi se iza narednog ćoška…

12227782_10207781496318057_9123152483096503783_n

One thought on “PISMO DRAGOJ NAJDRAŽOJ

Оставите одговор

