NIJE ME STRAH


Nije me strah.

Vreme jeste hladno,
on jeste veći,
snaga je na njegovoj strani
ali mene nije strah.

Ne mogu da izgubim
ono što nemam
a što nemam
davno su mi uzeli.

Mogu da izgubim 
još jedino glavu
ali ni ona nije moja
Bog je tu posadio
ja je samo ovo
kratko vreme čuvam.

Nije me strah.

Reći ću mu
to što mislim da treba
da je čovek rođen siguran
imao bi oklop ili kućicu
kao puž.
Ovako samo je čovek
pa mora da živi ljudski
koliko god to bolelo
i kakogod se plaćalo.

Nije me strah.

Posle ću sav ubijen
uz potok da ližem rane,
boleće me, zavijaću od bolova
ali ću moći da se ogledam u vodi.

Nije me strah.

10257685_10203579233464112_49297407280776044_n

One thought on “NIJE ME STRAH

  1. Повратни пинг: NIJE ME STRAH | www.blogovnik.com

Оставите одговор

