ČUDNA PESMA


Draga najdraža moja
osećam se čudno u poslednje vreme
pa mogu da ti napišem
samo čudnu pesmu,
svojeglavu, prgavu,
nit’ se tera, nit se vodi
ukratko- da Bog sačuva!

Grehota bi bilo da ti ništa ne napišem
makar najobičniju prčkariju
čini mi se toliko ti dugujem,
ne bi to prva glupost bila
garantovano ni poslednja
ali bih ja učinio ono
što mislim da treba.

Da me neko sluša šta pišem
pa da se od čuda prekrsti!

Pa kako, zaboga, tebi tek tako da napišem
šta bilo,
kao da si ti meni ŠTA BILO,
šta je meni – pitam sebe a odgovor
najbolje znam i sam.

Čudan sam sam sebi,
draga najdraža moja
neću ti ipak pisati
a ti pokušaj da se ne ljutiš na mene
vidiš i sama
kako je meni samnom!

10561587_10206809467017932_8647820532808251954_n

Оставите одговор

