DOĐE MENI MOJ ŽIVAC


izgubljeni-zivci

Dođe meni moj živac
oće da pukne
kao šamar budali
što me gleda i nervira.

Dođe meni moj živac
lepo hoću da puknem
na lakat kad već nemam
gde drugde.

Dođe meni pa prođe.
Ućutnem ja moj živac
kažem njemu da se smiri
neka odbroji do deset
il nek popije čašu vode.

Ućutnem ja moj živac
šta ga čovek zna danas
kad udara šamar- kog udara
kad ga nervira – ko ga nervira.

Ćuti i gledaj svoja posla,
kažem ja svom živcu,
šta tebe boli lakat
i što baš ti da se jediš.

Pa jel tako?

Оставите одговор

