Kad je nešto lepo…


Photo0165Scena današnja, novogodišnja: u pauzi između dve jurnjave po kući,
Vasilije se spustio na nošu i, zauzet zamišljenom scenom sudara automobila koja se upravo događa pred njim, pustio mašti na volju. Pevuši kratko i nepovezano i onda, iznenada ućuta. Pošto je za sebe rekao “uhapsio sam ga“ nastavio je na moje veliko iznenađenje

Kad dođeš u bilo koji grad
a u bilo koji grad se dolazi vrlo kasno..“

Gledam ga u neverici. On dalje ne zna ali pa kreće od početka zaključivši “e dalje ne znam!“. Lutka mi kaže da je par puta,dok sam bio na poslu, na youtube tražio, našao i pažljivo slušao ovu pesmu. Kaže mi Lutka još da je par puta videla da je, po istom receptu, slušao “Uzalud je budim“ – nešto što ja nikada nisam pustio…

Ne znam da li se oseća ali ovo je jedan strašno ponosan post..

Kad dodješ u bilo koji grad

Оставите одговор

