Preostaje mi samo da te volim


Preostaje mi samo
da te volim
u ovu noć koja sklapa oči,
sada je već nekome daleko dan
svako ima svoj san
svoj život i svoju ljubav.

Preostaje mi samo
da te volim
ovakav kakav jesam
tebe takvu kakva jesi,
govoriću ti jednostavne reči
na neobičan način
i biće nam lepo.

Preostaje mi samo
da te volim
u ovom mraku da gledam
samo u tvoje svetlo,
neka me ono vodi
kao svitac u noći,
kao zvezda padalica
kao moja jedina…

1625523_10203299091817507_564025702_n

2 thoughts on “Preostaje mi samo da te volim

Оставите одговор

