Polica


Stojim čvrsto
i svom snagom držim policu
iznad glave
jer ona drži dvadesetak kilograma

različitih knjiga
i dok tako čekam
dva dobra šrafa
razmišljam koliko ću još
da izdržim da držim
policu sa knjigama
i koliko će još sto podamnom
da izdrži da me drži

i dok tako stojim kao kip
i ne dišem sa u znoju
sleće mi na nos mušica
koja u normalnim uslovima
ne bi smela da me pogleda
šeta mi se po nosu
dok ja znojav rukama držim
policu
iznad glave

11129462_10206306380561085_9203901543096219204_n

One thought on “Polica

Оставите одговор

