Nikad neću videti Meksiko …


1.

Gledam kroz prozor kupea
Svetla koja sijaju negde daleko,
U tami,
Postoje putevi koje valja proći
Događaji koje valja doživeti
Život je ipak jedan put kroz tamnu noć
Poput ove,
Ko zna šta me još čeka, Bože,
Šapućem zamišljeno
Svestan da
Nikad neću videti Meksiko.

2.

Kilometri se zabijaju u mene,
Širom otvorenih očiju i nozdrva
Upijam miris pruge
Natapa me svojom težinom
U znojavoj letnjoj noći
Zvezde nadamnom, zemlja podamnom
Nikada nije bilo drugačije
Ko je gde pošao negde je i stigao
Mislim tek onako, ničim opterećen
Siguran da
Nikad neću videti Meksiko.

3.

Svet noću izgleda drugačije
Noć sve u prijateljsku misteriju oboji
Dan  surov i hladan stvarnost  osenči
Znojav u prašnjavom kupeu razmišljam
Dok se voz neprestano zakucava
U utrobu mraka
Svega postajem svestan
Žao mi je jedino što
Nikad neću videti Meksiko.

4.

Volim da putujem noću
Tada se učini da si sam na svetu
Samo neprestano kloparanje,
Zvezde nad tobom i mrak oko tebe
Sam u jedinom kupeu beskonačnog voza
Koji negde ide da nikada ne stigne
Čak i kada bi stigli u Meksiko
Čak i  tada bih znao ono što mi je odavno znano
Nikad neću videti Meksiko.

a47a2520654f86c31fd518bddee0b245

Svaki poslednji stih uzet je iz istoimeni pesme Predraga Milosavljevića “Meksiko“ (Galija, Meksiko)

2 thoughts on “Nikad neću videti Meksiko …

Оставите одговор

