Šta te se smatra


x10034328659731930472

 

Šta te se smatra
što u ove treperavo
vrele noći
sam ležem i sam ustajem,
što mi misli šetaju
po sećanjima
pa me nešto ščepa za grudi
pa ne mogu da dišem
šta te se stvarno smatra?

Šta te se smatra
što se budim iscrpljen
celonoćnom skitnjom po snovima,
uspomenama i kojekuda još,
što jutro dočekujem
kao spas od sebe,
što u novi dan ulazim na rate
šta te se stvarno smatra?

images

Šta te se smatra
ako i nije sve kao što čuješ
ako sam malo i nakitio
sada me već nerviraš
šta te se stvarno smatra?!

Оставите одговор

