Ništa me ne pitaj


Bolje je tako,veruj mi,
bolje i za tebe i za mene
ako me ti ne pitaš
ja ništa neću ni da pričam
i onda svima dobro.

Ali ako me pitaš,
ako te guja ujede pa se prevariš,
ja moram da ti kažem istinu
to je jače od mene
kakav bih čovek bio da lažem prijatelja,
da kažem da ne znam a znam.

Zaludu je moje znanje protiv tebe
ja ga moram reći ako me pitaš
pa ti budi pametan i dobar
stavi vodu u usta dok možeš,
kamenče na jezik stavi
pa me ništa ne pitaj.

Ako si me razumeo, biće svima dobro
ako nisi onda i strahuj
pa i ako ti nije jasno utuvi sebi u glavu
ništa me ne pitaj!

Pitanje

Оставите одговор

