AKO SLUČAJNO… (Biljana Stanojević)


.

Ako slučajno stignem prva do kraja,
ne misli da sam se ja više dala,
ne misli da nas sad razdvaja
to što sam zauvek stala.

Ne tuguj, samo na tren i ti stani;
mi zajedno nismo prošli
jer, preko te crte su dobrodošli
ne slučajno odabrani.

Ako te preteknem, neka ti to prija
jer neće pobedu značiti-
samo ću, možda, drukčije zračiti
tamo, gde inače sve drukčije sija.

Ne tuguj, samo posmatraj iz daleka;
tom se životnom stazom krećemo lako
i preko crte će proći svako,
pa ćeš i ti. Ja ću i tamo da te čekam…

Оставите одговор

