Filmovi koji su vas zamrzli


Verovtno vam se nekada u životu dogodilo da u dahu, bez trena pauze, pročitate knjigu ili odgledate film. Obično je osećaj posle takvog iskustva potpuna opsednutost tim delom koja rezultuje narednih dana i nedelja maltretiranjem prijatelja, preporučivanjem navedenog dela sve dok ne počnu da vas izbegavaju…E, to je to. U celoj toj priči najbitnije je da vas to delo ili njegova ideja ili sveukupno potpuno ostave bez daha. Kada se završe, da vi shvatite da ste se u potpunosti ukočili..E, to,to…

Ovih dana u danima uoči 51.Filmskih susreta, pokušao sam da se setim domaćih filmova koji su kod mene izazvali onaj osećaj opčinjenosti. Prisetio sam se nekoliko filmova i ovde ih pišem po redosledu prisećanja:

Klopka

 

  • 1.The_Trap-526148039-largeŽena sa polomljenim nosom2. žena sa
  • Vreme čuda
  • 3.vreme-cuda-poster-790x1106
  • Otac na  službenom putu
  • 4.Otac_na_službenom_putu_600x400_1
  • Samo jednom se ljubi
  • 5.samo jednom se

I tako dalje, i tako dalje… A strani? Šta me je od stranih filmova ostavilo bez daha?

Amadeus

6.amadeus-poster

Sibirski berberin

7.the-barber-of-siberia-poster

Sirano

8.sirano

Život je lep

9.life-is-beautiful-movie-poster-1020270381

Gladijator

10.gladiatorbg

Lovac na jelene

11.lovac na jelene

 

I negde na kraju, sigurno pogađate koji mi je film ostao tako urezan u svesti kada sam ga prvi put gledao? Nikada nećete da pogodite…

 

poster-b2-final-blackb1

 

Оставите одговор

