ONI…


Danas mi se napokon javilo. Postalo mi je jasno ono što mi je godinama bilo ispred nosa a ja od šume nisam video drvo kako to najčešće u životu biva.

Postalo mi je jasno zašto oni( nemojte me samo pitati koji!) pokušavaju da sve nadomeste novcem. Mislite da nisam u pravu?

Oni nikada neće odvesti svoje dete u školu koju su i sami pohađali. Pričaće da žele da mu priušte samo najbolje,kada već mogu, odlazak u evropske i svetske škole. Iza tog njihovog nastojanja da obezbede bolju budućnost deci krije se nesigurnost u sopstvenu prošlost blago pomešana sa pritajenim stidom na ivici kompleksa.

Oni nikada neće dozvoliti da njihovo dete odrasta u sredini u kojoj su i oni sami odrasli. Znaju oni dobro šta je ispalo od njih, ne bi da fotokopiraju. A i tu ih znaju…

Tako žive sakriveni u skupim stanovima,daleko od mesta gde su rođeni, glume uspešne i životom zadovoljne ljude. A uveče,kada se pogledaju u ogledalo, nekako sebi ne deluju srećno.
Nesrećni ljudi.
To su ONI.

businessman_PNG6583.png

Оставите одговор

