Svakoga jutra se rađam i svake večeri umirem


Svakoga jutra se rađam i svake večeri umirem.

Između ta dva momenta, između rođenja i smrti teče Život.

Svakoga dana trajem od izlaska do zalaska Sunca, ono što učinim između sam sam. I ništa nije važnije od toga, ni ono što sam bio (jer se toga i ne sećam) niti ono što će biti ( ono postoji samo u našim glavama). Ako Život shvatiš kao nešto što  je Bog poklonio baš tebi da u njemu doživiš sve ono što je On stvorio, onda ćeš poštovati lepotu jednog dana i sve ono što sobom  nosi.

Svakoga jutra se rađam i svake večeri umirem.

Jutro me dočeka s radošću Života, veče sa zahvalnošću što sam sve ovo danas uspeo da vidim.

Nisam se zaludu rodio,niti zaludu umirem.

Oči su mi pune lepote.

Svakoga jutra se rađam i svake večeri umirem

62086_1625803087646_6351879_n

Оставите одговор

