Apel Srpskih ratnih veterana


Ko me poznaje, zna da retko bilo kakve statuse delim ili pozivam na njih. Sada sam odstupio od tog pravila. Svi mi znamo da pišemo po društvenim mrežama “slava našim herojima sa Košara“, da im se divimo i pretpostavljamo da treba da budu nekakav uzor našoj deci. Oni, koji su izgubili mladost, koji su sve što mlad čovek može da da Otadžbini prineli na oltar a da nisu ni trepnuli, danas žive teško, verovatno se pitajući šta im se događa. Neki su invalidi, neki zaboravljeni. Na njima se prave karijere. Nemojmo i mi to da radimo. Pomozimo njima da bismo sutra imali u koga da upremo prstom kada detetu tražimo uzor. Kako ih mi pamtimo, tako će i nama biti!

untitled

Оставите одговор

