Zuta Sova, poglavica Sijuksa -MOLITVA SIJUKS INDIJANACA


O, Veliki Duše, čiji dah daje život celom svetu čuj me,
ja sam mali i slab trebam tvoju snagu i mudrost
nauči me nauku koji si skrio ispod svakog lista i kamena
daj mi snagu ne da budem veći od mog brata
već da pobedim svog najvećeg neprijatelja- Sebe.
Daj da hodam u lepoti
i uvek gledam crven i raskošan zalazak Sunca
i kada zalazak Sunca uvene
da mogu da dodem ka Tebi čistih ruku,
ispravnog pogleda
i bez stida

a84ba190519b8935f3b6dd0451c1f308

 Poglavica Žuta Sova

Оставите одговор

