Pismo onoj koja je otišla u porodilište


Draga moja,

nema se tu šta novo i epohalno reći. Nedostaješ mi, to je tačno, i taj osećaj nepotpunosti se u meni širi svetlosnom brzinom. Drugih novih stvari teško da ćeš naći na ovom postu. Opet nešto nagvaždamo oko politike kao da nemamo oko čega drugog, opet je evro blago otišao gore i opet je sve poskupelo. I dalje važi onaj princip koji je, u vidu aforizma, zapisao večni Vladimir Bulatović VIB

“ Idealisti su se snašli materijalno, materijalisti idealno“.

Kažem ti, ničeg novog na vidiku. U vremenu kada ništa nije konstantno, jedino je trajna moja potreba da budem pored tebe, sve ostalo je nebitno, maleno i neljudski prolazno. Slušam “ Besame mućo“, Sezariju i plovim ka tebi.Čoveče, kako mi nedostaješ!

Posle ove pesme ide ona naša u kojoj  Buena vista … pevaju:

Dos gardenias para ti   
Con ellas quiero decir
Te quiero, te adoro, mi vida.
Ponles toda tu atencion
Porque son tu corazon y el mio.

Nije potrebno poznavanje jezika na kome pevaju da bih shvatio
Dve gardenije za tebe
Njima želim da kažem
„Volim te, obožavam te, ljubavi moja“
Pokloni im svu svoju pažnju
jer predstavljaju tvoje i moje srce

Ti Kubanci znaju kako da otruju, kako da me nateraju da iz svoje sobe putujem, poput Žila Verna, nepreglednim prostranstvima uvek sa tvojom slikom u srcu i mislima, kao jedinom amajlijom u koju sam ikada verovao.

Te kjero, te adoro, mi vida…

PS. Pismo je nastalo one večeri kada je Lutka otišla da donese na svet Vasilija. Te večeri sam pisao i pisao i pisao…jer mi je stan bio neopisivo prazan.

 

GARDENIA JASMINOIDES. RUBIACEAE. HOUSE PLANT  HOUSEPLANT  WITH FLOWERS. FLOWERING SCENTED  AROMATIC

 

 

Оставите одговор

