OPONAŠANjE i ŽENE


Najpre sam želeo da brzo potežem kao Džon Vejn, potom da hodam samouvereno kao Gari Kuper pored OK korala,čuo sam da je neki Marlon Brando tih godina bio fantastičan Don pa sam se napatio pred ogledalom oponašajući tipa sa leptirkom. Onda su naišle malo “normalnije“ godine pa sam često pred ogledalom, kad moji odu kod komšija, bio Bregović ili Bebek, zavisi, R.M.Točak a želja da budem kao Dalipagić razvila se tek u prvom srednje škole.

Ne znam koga je sve ona oponašala ali sam je upoznao u periodu kada je nosila džempere sa visokom rol kragnom, nemarno očešljana, sa spodbijenim knjigama po pazuhom i malo zanesena kao Svetlana Pere Zupca. Doduše, ona nije bila iz Mostara ali sve ostalo nalik na Svetlanu jeste.

Dok sam igrao za košarkašku reprezentaciju drugog razreda “Stevana Sremca“ strpljivo me je čekala da završim utakmicu međuškolskog takmičenja. Jednom prilikom, posle vrlo napete igre sa, ako ćemo pošteno, tada boljim vršnjacima iz “Bore Stankovića“ koje smo dobili na razliku, dok mi je glavom još tutnjao adrenalin i kada je počelo da me interesuje jesam li je zadivio, pre nego što sam išta rekao, pitala je:

– Znaš li da u Južnoj Americi crnci nemaju pravo glasa?
Pogledao sam je zblanuto i ništa mi pametnije nij skliznulo sa jezika nego:
– ‘Ajde ?!
“Kakvog sad glasa“, pitao sam se užurbano motajući po glavi različite informacije.Samo me je prezrivo pogledala i jednako flegmatičnim glasom rekla:
– Vi muškarci samo gledate loptu, kao da je ona sav život.A nije. Ljudi umiru od gladi, ej! Baš vas boli briga za to…
– Čekaj, nisi u pravu, kako da nas ne boli… – pokušao sam da spasem obraz muškom delu sveta ali je ona presekla:
– Ćuti, znam. Ne laži ako ne moraš!

Ućutao sam. Odakle žene znaju šta nam se vrzma po glavi, nikada mi nije bilo jasno. Doduše, ona je dopustila da izgleda kao da nije pročitala namere jednog muškarca pa sam im te godine bio na svadbi.

Ali to je već druga priča.

1527077_10205080474434198_1290834245846918186_n

Оставите одговор

