Ekskluzivno:Blago Konstantina Velikog u Nišu


Tokom proteklih decenija mnogo me je ljudi različitog psihološkog i socijalnog profila startovalo pitanjem da li znam za blago Konstantina Velikog. To su tovari zlata, osigurani posebnim kapijama, jasno je mesto označeno, novac će da se koristi samo za spas Srbije… neke su od rečenica koje sam čuo.

Logično, na postavljena pitanja sam odgovarao da ne znam, da mislim da je sve to samo legenda i fikcija i da tako nešto i ne treba tražiti. Niko mi nije poverovao. Mislili su ljudi da ih lažem pa bi se nakon tog mog priznanja osmehnuli i rekli da malo pogledam “tamo kod mene po mapama“. Onda sam počeo da verujem da oni znaju o meni nešto što ja ne znam, čim su tako ubeđeni.

Danas znam gde je blago Konstantina Velikog ali uzalud, znaju i drugi. nego, kad smo već kod toga – znate li vi gde je to blago?

zlato

Оставите одговор

