Teorija o pegli


Skoro sam u društvu objašnjavao da mladenci treba da se venčavaju u leto kako bi izbegli pegle na dar. Pogledi prijatelja su mi jasno govorili da im nije najjasnije šta sam želeo da kažem pa sam krenuo primerom – kažu da se tako najbolje uči. Elem,neki naš bračni par biva pozvan na svadbu. U nevolji se razvrću šta da poklone (kakva kupovina, može samo cveće) i onda se domaćica seti da su jednom, kada im se pokvarila pegla, nezavisno jedno od drugih kupili po jednu te da jedna naprava na paru čami u regalu još uvek pristojno zapakovana. Skine se prašina sa pegle, poklon malo skocka i zabašuri sa još nekoliko kesa i – pegla se nalazi u rukama svežih mladenaca.

Iako opijeni od ljubavi oni registruju da imaju čak tri pegle.Jednu uzimaju sebi,drugu daju roditeljima za Novu godinu a treću,neraspakovanu, poklone muževljevom kolegi sa studija kome su otišli na svadbu. Višak pegli se javlja i kod ovog para pa tako, po ranije utvrđenom scenariju, dolazi do oslobađanja od pegli. Poslednja uvek ide srećnim mladencima.

Tako nakon jedno pet-šest svadbi neki mladenci dođu na zlatnu svadbu onog bračnog para s početka ove priče. Naravno, tom prilikom se oslobode poslednje pegle u arsenalu. Tako se pegla posle čak desetak godina vraća u dom odakle je krenula na svoje putešestvije….

Pitaćete se zašto baš PEGLA.

Zato što je jeftina, kabasta (ima je u kartonskoj kutiji da deluje) i nekako je lako oprostiti se od nje. Ako mi neko ne veruje, neka proveri poklone posle svadbenog veselja.

10013077_10203514086715484_8266089620885003048_n

2 thoughts on “Teorija o pegli


  1. https://polldaddy.com/js/rating/rating.jshttps://polldaddy.com/js/rating/rating.js😂😂😂 NEBOJSA OZIMIC schrieb am So. 9. Apr. 2017 um 15:14:
    > pytagora62 posted: „Skoro sam u društvu objašnjavao da mladenci treba da > se venčavaju u leto kako bi izbegli pegle na dar. Pogledi prijatelja su mi > jasno govorili da im nije najjasnije šta sam želeo da kažem pa sam krenuo > primerom – kažu da se tako najbolje uči. Elem,neki na“ >

    Свиђа ми се

Оставите одговор

