Milena je pod “P“


Razgovor u porodici Ozimić pre tridesetak godina:

– Koji beše Nenin telefon?
Otac gleda u telefonski imenik:
– Nemamo telefon.
– Ma imamo, kako nemamo! Pod kojim slovom tražiš?
– Pod “N“.
– Pogledaj pod “S“?
– Zašto ?
– Preziva se Stojiljković. Znam da sam upisala ali se ne sećam..
Otac gleda pod S:
– Ni ovde nema…
– Ma ima sigurno
– Savić, Stojanović,Stefanović…- čita otac. – Nema. Ti ako mi ne veruješ nađi sama.
– Bože,Ljubo, pa valjda znam…Piše crvenom hemijskom
I onda otac krene pešaka, stranu po stranu:
– Crvena kažeš… Evo ima neka Brankova Nena
– To je ona. Koji broj?
Otac diktira broj telefona i ne može a da ne kaže:
– Ona je pod “B“!STOJILJKOVIĆ NENA JE POD B!
– Dobro, nemoj sad…

Posle trideset godina razgovor u istom stanu, porodica Ozimić:
– Nebojša, pošalji mi Milenin broj mobilnog, treba mi.
– Da vidim..Ako nisam izgubio pre prebacivanju kartice u aparat.
-Požuri, hitno mi je.
Listam imenik, nema Milene.
– Nema.
– Ni na kartici ni u telefonu?
– C.Jok.
– Ti se ne snalaziš s tim pametnim telefonima, pitaj Vuka.
Da pitamo Vuka.
– Idi u podešavanja naloga pa pogledaj, možda ti je sve na googlemailu. Ćekiraj tu opciju.
Nedugo potom, pojavljuje se Milena u nekoliko primeraka.Šaljem Tini broj mobilnog telefona kontakta Piljara Milena dok mi Vuk savetuje da ceo imenik čuvam na google drive.Ja onda, idući stopama svoga oca, planem:
– Nije problem gde ću da čuvam kontakte nego pod kojim imenom?
– Kako misliš?
MILENA JE POD “P“

phonebook

Оставите одговор

