Letnje pismo dragoj najdražoj


Draga najdraža moja,

još izbija miris soli Egejskog mora kroz pore na mojoj koži, miris maslina mi ne izbija iz nozdrva, šum talasa je negde u meni dok su misli sve ponovo odletele tebi. U ove znojave dane sapnu me poznati mirisi, tvoj lik mi uokviri svet i ja hodam ulicama grada kao da se krećem planetom, tražeći tvoj pogled.

Svet je ponovo poludeo, vrućine na svakoga različito deluju, laž je postala mera stvarnosti i ja hvatam sebe da sve češće bežim u sećanja i onu muziku koja nas čini srećnima. Tamo gde je nekada bila tvoja kuća opasana bordo ružičnjakom sada se nalazi grafitima išarana zgrada; tamo gde sam ti ukrao prvi poljubac drveće je posečeno, i tu je neki beton. Tamo gde smo se poslednji put videli i dalje se mešaju vetrovi, naročito s jeseni i ja tu znam da stojim eonima strpljivo čekajući da odnekle neki vetar donese tvoj osmeh.

Ako ne bude drugačije, pustiću ovo pismo niz vetar čim zapečatim kovertu. I kao što red nalaže, novo ću ti poslati tamo negde s početka jeseni kada naš grad najlepše miriše. Do tada ću na onom mestu čekati tvoj zalutali osmeh…

12227782_10207781496318057_9123152483096503783_n

2 thoughts on “Letnje pismo dragoj najdražoj

  1. Pismo puno emocija , drago mi je da sam ga pročitala , pozdrav .

    2017-06-17 19:47 GMT+02:00 NEBOJSA OZIMIC :

    > pytagora62 posted: „Draga najdraža moja, još izbija miris soli Egejskog > mora kroz pore na mojoj koži, miris maslina mi ne izbija iz nozdrva, šum > talasa je negde u meni dok su misli sve ponovo odletele tebi. U ove znojave > dane sapnu me poznati mirisi, tvoj lik mi uokviri sve“ >

    Свиђа ми се

Оставите одговор

