Mali Srbin


Ova priča je tako dobra da odmah i neizostavno moram sa vama da je podelim. Na žalost, autor je nepoznat.

Voz „klopara“ kroz Srbiju. Kondukter proverava karte putnika i prilazi klincu koji putuje sam. „Dečko, pokaži kartu!“ – traži kondukter.
Mali odgovara:
„Ja sam Srbin!“
Kondukter će opet: „Ma, imaš li ti kartu, momak?’
“ Mali kaže:
“ Ali, ja sam Srbin!“
Na sledećoj stanici, kondukter izbaci klinca napolje. Kad je voz stigao na odredište, kondukter šeta po vozu i proverava da li su svi izašli. Prilazi mu mašinovođa i pita ga: „Milorade, znaš li gde mi je sin?“
Kondukter se u’vati za glavu i reče:
„Srbo, brate- izvini!“

38864_1546281659660_2595444_n

Оставите одговор

