Etiketa


Zato što nisam bio za njegovu ideju koja je imala veze sa imenom Šabana Bajramovića, drugar me je nazvao rasistom. Za nekoga ko je odrastao sa Ciganima, ko je delio školsku klupu i užinu sa njima ovo je ozbiljna uvreda koja je imala za cilj da posluži kao etiketa. Nakačiš tako čoveku etiketu i ona postane nešto po čemu će biti prepoznatljiv; vremenom dobiješ čoveka etiketu.

Iz ovog slučaja meni ostaje nekoliko stvari upitno:
1. koliko mi je drugar onaj ko me tako naziva?
2. nije mi se izvinio. Dali on i dalje misli isto?
3.Ako i dalje misli isto, da li mi je on drugar?

O svemu tome ću ja sa njim, kada ga budem video. Pada mi na pamet da bi sutra, po istom osnovu, mogao da me proglasi antisemitom ili šta mu već padne na pamet. Ružna praksa kojoj ne vidim kraja. Što rekao jedan filmski junak:

“ Stave ti nalepnicu kao ofinger, pa te to uokviri i da ti posebnost.I to nisi, a jesi ti.“

comenius_rasizam.5205641
 

 

Оставите одговор

